دولت جمهوری آذربایجان صف خود را از صف رئیس جمهور فتنه‌گر ترکیه جدا سازد!

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تبریز مطرح شد:

دولت جمهوری آذربایجان صف خود را از صف رئیس جمهور فتنه‌گر ترکیه جدا سازد!

ما اساتید جان برکف در میادین دفاع از تمامیت ارضی و ارزشی کشورمان از اقدامات نهادهای مسئول بویژه وزارت خارجه در این خصوص حمایت کرده و اعلام می کنیم ملت مسلمان ایران به کسی اجازه دخالت در تمامیت ارضی خود را نخواهد داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی،در متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تبریز در محکومیت اظهارات مداخله جویانه رجب طیب اردوغان در مورد آذربایجان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لاَتُصِيبَنَّ الَّذِينَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ

و بترسيد از فتنه‌اى كه تنها ستمكارانتان را در بر نخواهد گرفت و بدانيد كه خدا به سختى عقوبت مى‌كند .   آیه 25 سوره انفال

هر از چندگاهی نتایج شوم حضور عناصر صهیونیستی غاصب و نفوذ آنان در ارکان حکومتی دولت های ضعیف الاراده منطقه بصورت جنگ و ایجاد اختلاف بین کشورهای همسایه ظهور و بروز پیدا می کند و این بار قرعه خوش خدمتی به این به غده سرطانی و اختلاف افکنی برای بی اعتبار کردن ترکیه رقم خورده است تا بایک تیر دونشان بزنند هم یک رقیب اقتصادی مثل این کشور را ورشکست داده و ضربه ای مهلک بر هژمونی منطقه ای وی در نزد همسایگان وارده کرده و هم تخم جدید اختلاف در منطقه را کاشته و میوه های آن را با تکیه ستون پنجم خودشان با عنوان قوم گرایان در منطقه را بچینند. براین اساس اخیرا فتنه ای جدید در آسیای میانه بصورت سنخرانی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور متوهم ترکیه در مراسم رژه نظامی نیرو‌های جمهوری آذربایجان ظهور کرده است سخنان وی در قالب شعری غلط علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران اسائه ادب کرده که در عرف دیپلماسی عین رفتار مداخله جویانه محسوب می شود و مستحق برخورد تنبیهی شدید از قبل ایران اسلامی است. ما اساتید بسیجی دانشگاهیان تبریز ضمن محکومیت اظهارات اردوغان و اظهار برائت و تنفر از فتنه انگیزی ، توجه ملت های مسلمان منطقه را به مفاد زیر جلب می کنیم :

1- اعتقاد راسخ ما این است که عامل پیوند دو ملت مسلمان نه زبان آذری بلکه به تأسی از مکتب اسلام و سنت و سیره رسول خدا (ص) و ولایت اهل بیت را عامل پیوند مردمان دو سوی ارس می دانیم و این پیوند با چنین اظهارات ابلهانه ای ناگسستنی است . رجب طیب اردوغان رئیس جمهور متوهم ترکیه که سابقه پشتیبانی داعش را در کارنامه سیاه خود دارد . با اعزام هزاران تروریست تکفیری به آذربایجان نشان داد همچنان پیوندهای خود را با تروریسم بین الملل حفظ کرده و مردم مسلمان ترکیه و ملت های منطقه را در کانون تهدیدهای تروریستی قرار داده است و این رفتار وی از دید دانشگاهیان انقلابی و آزاده آذربایجان پنهان نمانده است .

2- ما دانشگاهیان ضمن یادآوری کودتای 15 جولای 2016 به اردوغان و اثبات برادری جمهوری اسلامی با مردم مسلمان ترکیه در آن شب ، هشدار می دهیم دوستی با صهیونیستها و اجرای سیاستهای استکبار جهانی منافع ملی ترکیه و ملت های منطقه را تامین نخواهد کرد .

3- ما اساتید بسیجی دانشگاه تبریز از دولت جمهوری آذربایجان می خواهیم با محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه اردوغان که روابط دوستانه دو ملت را نشانه گرفته، صف خود را از صف رئیس جمهور فتنه گر ترکیه جدا سازد.

4- ما اساتید جان برکف در میادین دفاع از تمامیت ارضی و ارزشی کشورمان از اقدامات نهادهای مسئول بویژه وزارت خارجه در این خصوص حمایت کرده و اعلام می کنیم  ملت مسلمان ایران به کسی اجازه دخالت در تمامیت ارضی خود را نخواهد داد و عاقبت شوم صدام ملعون می تواند عبرت آشکاری برای تنبه اردوغان و الهام بخشندگان آتش افروز وی بوده باشد.

در آخر با امید به فضل الهی بزودی شاهد برملاشدن دست پلید خانه عنکبوتی ها و اعراب عبری مسلک آنان در پشتیبانی تدارکاتی این فتنه خواهیم بود این فتنه انگیزی آنان چندان طولی نکشیده و عمر این فتنه ناشیانه هم با واکنش مناسب آزادگان منطقه و با نشان اقتدار بی نظیر کشور عزیزمان به رهبری ولایت امر بسی کوتاه و گذرا خواهد بود ان شاءالله .

 بسیج اساتید دانشگاه تبریز

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.