بایدن نیامده دست به سلاح شد

asatid
یادداشت معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان؛

بایدن نیامده دست به سلاح شد

بیژن شمس معاون منابع انسانی و فرمانده جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته " دکتر محسن فخری زاده" در یاداشتی می نویسد: بایدن نیامده دست به سلاح شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان، بیژن شمس معاون منابع انسانی و فرمانده جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته " دکتر محسن فخری زاده" در یاداشتی تحت عنوان «بایدن نیامده دست به سلاح شد» می نویسد: دقیقاً در زمانی شهید فخری زاده ترور می شود که رژیم ایالات متحده شاهد آمدن بایدن است و برخی از سرسپردگان و افرادی که خودشان را روشن فکر و دلسوز مردم می دانند و دچار غرب زدگی افراطی هستند، زمانی که خوشحال هستند بایدن آمده و خط مذاکره جدید را به وجود آوردند.

 در این یادداشت آمده است:

با توجه به جنایتی که امروز توسط ایادی صهیونیست و امریکا انجام گرفت، نکات زیادی قابل طرح است. دقیقاً یک روز قبل از سالروز شهادت شهید شهریاری ترور دیگری انجام شد؛ این یعنی این که خط مبارزه با نظام جمهوری اسلامی از 42 سال پیش توسط سازمان منافقین تا امروزه به دست استکبار جهانی و صهیونیست و امریکایی ها ادامه دارد و این خط پایان پذیرنیست. چون با رشد فناوری هسته ای و همه رشدهای علمی ایران مقابله می کنند و به هیچ عنوان خواهان رشد فناوری علمی و پژوهشی در ایران نیستند.

دشمنان با وجود تمام این جنایات همان سیستم چماق و هویج را دستور کار دارند؛ یعنی همیشه هم ترور و جنگ افروزی می کنند و هم پیشنهاد مذاکره می دهند، به عبارتی دیگر هم دست برتر را می خواهند نشان دهند هم پیشنهاد مذاکره می دهند تا بگویند اگر مذاکره نکنید این خط مبارزه ادامه خواهد داشت.

در جای دیگر می بینیم که جمهوری اسلامی ایران سالیان سال است در مقابل این ترورها مقاومت کرده و از طرفی هم صبر و استقامت ملت بیشتر شده است. همین طور که در زمان صدر انقلاب وقتی شهید مطهری را ترور کردند امام راحل(ره) فرمودند بکشید ما را ما مقاوم تر خواهیم شد. الآن هم همان رویه برقرار است و همان استکبار و صهیونیست پشت این موضوعات هستند. به صورت واضح هم مشخص است که نتانیاهو در یک سخنرانی عکس شهید دکتر فخری زاده را صراحتاً نشان می دهد و اشاره می کند که ما همچنان دانشمندان ایران را ترور خواهیم کرد. تحلیل آن ها بر این است که ایرانی ها به هر قیمتی که شده نباید که فناوری هسته ای دست پیدا کنند؛ با وحود این که خودشان هم اذعان دارند و می دانند که ما به دنبال بمب نیستیم و فناوری هسته ای در جنبه های دارویی، پژوهشی و … است، اما باز هم دست از زیاده خواهی ها و استکبار برنداشتند.

خطی که امروز مباحث ترور را در کشور ما دنبال می کند خطی است که از ابتدای انقلاب تا به حال نگاه تروریسمی و ظالمانه ای را دنبال کرد. کسانی که مدعی مبارزه با تروریست هستند و در دنیا عنوان می کنند می خواهیم با این مقوله مبارزه کنیم خودشان هم نیروهای نظامی ما مانند سردار قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده را ترور می کنند. همین کسانی که امروز داعیه حقوق بشر در دنیا دارند، ایادی خود را برای ترور می فرستند. زمانی که دشمن ترور می کند نشان دهنده این است که دشمن به صورت مستقیم نتوانسته اهداف خودش را دنبال کند و همچنین مشخصاً نمی تواند رشد و تعالی کشور را به خصوص در حوزه علم و پژوهش و فناوری ببیند. این را هم باید مد نظر داشت که دکتر فخری زاده در حوزه تولید واکسن هم فعالیت داشتند و در حال رسیدن به نتایج نهایی بودند. امریکایی ها چون بازنده این قصه ها هستند از روی عطف و استیصال به ترورهای کور روی می آورند و سعی می کنند با این کارها جلوی رشد کشور را بگیرند ولی از این گونه دانشمندان در کشور ما زیاد هستند.

وقتی سوابق علمی این استاد بزرگ را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم می بینم که ایشان در یک جایگاه رفیع علمی و استراتژیک بودند و نه تنها دشمنان در مقابل جریان موشکی و رشد بی نظیر نظامی ما مستأصل شدند، بلکه تمام تلاش خود را می کنند تا عقبه فکری صنایع دفاعی و نظامی ما را از بین ببرند و به دنبال این هستند که به ساختار های علمی کشور حمله کنند.

دقیقاً در زمانی شهید فخری زاده ترور می شود که رژیم ایالات متحده شاهد آمدن بایدن است و برخی از سرسپردگان و افرادی که خودشان را روشن فکر و دلسوز مردم می دانند و دچار غرب زدگی افراطی هستند، خوشحال هستند بایدن آمده و می خواهند خط مذاکره جدید را به وجود بیاورند؛ اما دقیقاً در همین زمان ترور اتفاق می افتاد. این نشان مبین و واضح است که خط استکبار امریکا و اسرائیل به دنبال دوستی با ایران نیستند و همواره دشمنی های آشکار و پنهان را در دستور کار داشتند.

همان کید دشمن که رهبری در پیام خود در روز 5 آذر فرمودند اینجا نمایان می شود و این فریب دشمن است که حتی در جاهای مختلف از فریب های مختلفی استفاده می کند. خط فریب ترور این است که فشار ایجاد می کنند و از طرفی هم باز پیشنهاد مذاکره می دهند. باید متذکر شویم کسانی که امروز در ایران به دنبال چراغ سبزی از امریکایی ها برای راه گشایی اقتصادی هستند باید بدانند امریکایی ها تا خون کشور ایران را در خرطوم خودشان نخورند و تا آخرین قطره خون در رگ ایرانی ها را به مسلخ گاه نبرند و نریزند، دست بر نمی دارند. همان طور که در گذشته هم ثابت کردند که با ترور دانشمندان هسته ای و سردار قاسم سلیمانی نشان دادند که به دنبال هستند هم خط مقاومت را در هم بکوبند؛ اما موفق نخواهند شد.

اگر واقعاً به دنبال این بودند که ترور صورت بگیرد، از مسئولان لیبرال چرا مورد هدف قرار نگرفتند، چرا دانشمندان هسته ای و کسانی که در مقابل خط استکبار جهانی ایستادند ترور می شوند؟ چرا کسانی را ترور می کنند که بر اقتدار کشور پافشاری دارند. آن ها کسانی که بر بنیه علمی و نظامی پا فشاری دارند را ترور می کنند.

هر چه استکبار جهانی دانشمندان هسته‌ای و افراد مؤثر در کشور ما را در خط مقاومت، ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی و افراد ولایت مدار را مورد ترور قرار بدهند، استحکام نظام جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد و افراد جامعه هویت و ماهیت دژخیمی و شرارت داشتن و خروج از همه ارزش های انسانی را در رژیم امریکا مشاهده خواهند کرد. همان طور که بعد از شهادت سردار سلیمانی نه تنها ایران بلکه ده ها کشور در اعتراض به این ترور تظاهرات و سوگواری کردند و چهره خون آشام امریکا بیش از گذشته به مردم دنیا نشان داده شد. به بعضی افراد و مسئولان کشور می گوییم که دیگر چه چیزی را می خواهید ببینید؟ چه چیزی از دشمنی دشمنان باقی مانده است که می خواهید بینید؟ دیگر به دشمن اعتماد نکنید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.