تجلی تفکر بسيجي در شکل‌گيري کانون‌هاي مقاومت و مردمي در منطقه

asatid
بیانیه دانشگاه فرهنگیان قزوین به مناسبت هفته مبارک بسیج؛

تجلی تفکر بسيجي در شکل‌گيري کانون‌هاي مقاومت و مردمي در منطقه

اگر تدبير حکيمانه معمار کبير انقلاب در شکل‌گيري نيروي راهبردي بسيج نبود چه بسا سرنوشت بسياري از عرصه‌هاي مبارزه با دشمنان به گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد.

 به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین، در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان  آمده است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

«أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ »

 پايه گذاري شجره طيبه بسيج در ‌۵ آذر ۱۳۵۸ توسط بنيانگذار كبير انقلاب‌ اسلامي با دور‌انديشي و آينده‌نگري نسبت به روند حوادث و رخدادهاي فراروي انقلاب اسلامي، حرکت پرشتاب ملت ايران،‌ گذر زمان، چالش‌ها و فتنه‌هايي که در پهنه ميهن اسلامي در بيش از چهار دهه اخير پديد آمد نشان داد‌ اگر اين تدبير حکيمانه معمار کبير انقلاب در شکل‌گيري نيروي راهبردي بسيج نبود چه بسا سرنوشت بسياري از عرصه‌هاي مبارزه با دشمنان به گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد.
بسيجيان دلاور با نقش‌آفريني‌هاي حماسي و افتخار‌آميز ‌در ‌‌۸ سال دفاع مقدس و نبرد آگاهانه و شجاعانه با فتنه‌ها و توطئه هاي سهمگين پس از جنگ تحميلي‌‌ همواره با آمادگي و بصيرت كامل‌ در ميدان‌هاي نياز انقلاب حضوري سرنوشت‌ساز داشته و موقعيت خود را به عنوان نيروي راهبردي نظام و سپر مستحکم ملت ايران در صحنه جنگ‌هاي "سخت، نيمه‌سخت و نرم" برابر دشمنان تعريف و تثبيت و هر بار نيز پيروز ميدان بوده اند.
دشمنان ‌انقلاب اسلامي و در رأس آنها شيطان بزرگ آمريکا و اذنابش بدانند که به فضل الهي و با رهبري هاي داهيانه و حکيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي)،  انقلاب از مرز صدور گذشته ‌و اينک می توان تفکر بسيجي را در شکل‌گيري کانون هاي مقاومت و مردمي در منطقه  به وضوح مشاهده كرد. تمامي محاسبات شياطين غربي و تکفيري‌ها و وهابيت در نابودي اسلام ناب محمدي (ص) به ياس و ‌دلسردي تبديل گردیده است. بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قزوین  پشتيباني همه‌جانبه خود را از بسيجيان‌ اين اسوه‌هاي ايثار و تلاش و خودباوري اعلام و تاكيد مي‌كند: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند «بسيج متن حركت‌ نظام است و همه بايد بسيجي باشيم» را به عنوان راهبرد اصلي نصب‌العين قرار خواهد داد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان قزوین

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.