طرح ابتکاری ارتباط دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم

asatid
کانون بسیج اساتید ابومهدی المهندس؛

طرح ابتکاری ارتباط دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم

عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در یک اقدام ابتکاری، طرح ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم را پی‌ریزی کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در یک اقدام ابتکاری، طرح ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فعالان مناطق محروم را پی ریزی کرد.

میثم اکبرزاده با بیان این که اولین بار این طرح در نشست اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه  شده، گفت: این طرح در بردارنده راهکارهای علمی جهت ترویج کمک به محرومان و نیز توضیح وضعیت موجود و نقشی است که دانشگاهیان می توانند در این خصوص داشته باشند، است.

اکبر زاده اظهار داشت: فعالان این عرصه نیز راهبردها و راهکارها و مطالبات خود را ارائه کردند و سپس اساتید دانشگاه از جمله بسیج و خیریه مهندسین هم در ساماندهی فعال شدند.

عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: این طرح در پنج حیطه اصلی از جمله ارائه ایده به همکاران دانشگاهی که از قبل طرح هایی برای استمرار کار جهادی در دانشگاه داشتند انجام گرفت و تعدادی از استادان فعال در خدمت رسانی به محرومان هم انتخاب و معرفی شده اند.

وی افزود: طبقه مخاطبان و محورهای اصلی محتوای مورد نظر استخراج و عامل رسانه‌ای اجرای طرح مشخص شد و اخیرا نیز با تشکیل نشستی با حضور فعالان دور اول، همفکری های لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.