اندیشه و رفتار سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای و نقش رهبری ایشان در ماندگاری و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی

asatid
معرفی کتاب؛

اندیشه و رفتار سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای و نقش رهبری ایشان در ماندگاری و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی

کتاب «اندیشه و رفتار سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای و نقش رهبری ایشان در ماندگاری و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی» نوشته دکتر علی مرادزاده، در 450 صفحه و 4 فصل در بهار 1396 تدوین و توسط نشر ناد منتشر گردیده است.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور کتاب «اندیشه و رفتار سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای و نقش رهبری ایشان در ماندگاری و ثبات سیاسی جمهوری اسلامی» را در 450 صفحه و 4 فصل در بهار 1396 جهت استفاده اساتید و علاقه‌مندان معرفی کرد.

 ویژگی اصلی این کتاب و وجه تمایز آن این است که مباحث نظری تفکر و اندیشه رهبر حکیم انقلاب پیرامون مسائل و موضوعات اصلی عصر حاضر در آن تبیین شده است و در کنار آن تدابیر عملی ایشان در مدیریت هوشمندانه در 20 رخداد سرنوشت‌ساز کشور به‌طور مستند مورد بحث و تجزیه‌ وتحلیل قرار گرفته است.

در چارچوب نظری از مدل ترکیبی با محوریت نظریاتی چون نگرش سیستمی، رقابت سیاسی، نفوذ معنوی،امر به معروف و نهی از منکر و هدایت افکار عمومی، رهیافت کارکردگرایی، ولایت و رهبری ولایی، ثبات و بی‌ثباتی سیاسی استفاده شده است.

این کتاب در فصل دوم به اندیشه سیاسی رهبر حکیم انقلاب در حوزه‌هایی چون مردم‌سالاری دینی، ولایت و رهبری، قدرت و اقتدار، وحدت اسلامی، پیشرفت و کارآمدی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، مسئله نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم سازی پرداخته شده است. در ادامه مدیریت راهبری ایشان در 20 حادثه و رخداد سرنوشت‌ساز تبیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشر ناد به شماره تماس 09122174822 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.