با تعطیلی دو تا سه هفته‌ای، شیرینی و حلاوت شکست این زنجیره را تقدیم کادر درمان کنید

asatid
نامه سرگشاده نهضت استادی بسیج استان اصفهان به ستاد مقابله با کرونا در استان؛

با تعطیلی دو تا سه هفته‌ای، شیرینی و حلاوت شکست این زنجیره را تقدیم کادر درمان کنید

نهضت استادی بسیج استان اصفهان نامه‌ای سرگشاده خطاب به ستاد مقابله با کرونا در استان منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، نهضت استادی بسیج استان اصفهان نامه‌ای سرگشاده خطاب به ستاد مقابله با کرونا در استان منتشر کرد.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اعضای محترم ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان

سلام علیکم

بسیج اساتید استان اصفهان رویکرد حل المسائلی را در تمامی زمینه‌ها و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سر لوحه ی برنامه‌های خود دارد و خود را موظف می‌داند در هر مکانی و زمانی تعللی مشهود وجود داشته باشد، ضمن تذکر و مطالبه آن، راهکارهای برون رفت از آن را نیز ارائه دهد.

 اکنون خانواده‌های اصفهانی هر روز سیاه پوش می‌شوند، نه به خاطر یک ویروس بلکه به خاطر تعلل؛ تعلل در تصمیم گیری و یا اراده معیوب در تصمیم سازی، به دلایل مختلف جناحی و غیر جناحی، اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی و.....

هنگامی که در بیانات مقام معظم رهبری صراحت وجود دارد، جایی برای تفسیر آن وجود ندارد و می بایستی عملیاتی شود.

به گونه‌ای برخورد نکنیم که مردم گمان کنند کرونا از اجسام منتقل می‌شود؛ نه افراد. اگر قرار است زنجیره کرونا شکسته شود، می بایست زنجیره های مردمی شکسته شود. در همه جا و همه مکان ها، اداره ها، مراکز تفریحی و خرید، دانشگاه ها، باشگاه ها، بوستان‌ها و...........

یقین بدانید اگر تعطیلی دو تا سه هفته ای اصفهان انجام شود و زنجیره مردمی شکسته شود، زنجیره ی انتقال کرونا هم شروع به شکسته شدن میکند و این حداقل کاری است که برای نجات کادر درمان از جنگ فرسایشی کرونا می توان انجام داد.

شیرینی و حلاوت شکست این زنجیره را در ابتدا تقدیم کادر درمان کنید که خسته شده اند و ناتوان، ایثارگری می‌کنند، بدون ادعا. بنابراین شایسته تقدیر مردم و مسئولان هستند و درحل این بحران و اخذ تصمیم شجاعانه و مدبرانه، کسی که قدرت اجرایی دارد، شما هستید.

 تصور ضرر اقتصادی را کنار بگذارید که آنچه اکنون هزینه جانی و مالی درمان خانواده های اصفهانی می‌شود به مراتب بیش از ضرر اقتصادی به صنعت و جامعه است.

اعضای محترم ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان: اکنون که ستاد علمی کرونا نیز در بسیاری موارد تصمیم‌گیری را به عهده ستاد استانی گذاشته است، درنگ نکنید و ضمن ارزش نهادن بر جان آدمیان و منویات مقام معظم رهبری نسبت به شکست زنجیره کرونا اقدام جهادی کنید.

نهضت استادی بسیج استان شهیدپرور و پهناور اصفهان؛ در شرایط خیز سوم کرونا و در راستای شکست زنجیره ی انتقال کرونا؛ چند مطالبه ی مشخص و تابع قوانین کشور دارد:

  1. 1- تعطیلی دو تا سه هفته ای اصفهان؛ تعطیلی تمامی ادارات دولتی، خصوصی و مشاغل آزاد گروه های 2، 3 و 4
  2. 2- رزمایش قدردانی و تشکر جانانه از کادر درمان در قالب طرحی عملیاتی و نه شعار گونه
  3. 3- اعلام نظر رسمی در خصوص داروهای ضد کرونایی داخلی و داروهای گیاهی که توسط دانشمندان و اساتید این مرز و بوم ساخته شده است.
  4. 4-  با توجه به نقش آموزش مجازی در قطع زنجیره ی کرونا؛ توسعه آموزش مجازی برای مراکز آموزش عالی و مدارس و توسعه و تکمیل دولت الکترونیک
  5. 5- نظارت عملیاتی بر مبادی ورودی و خروجی شهر با اعمال جریمه های سنگین و تعطیلی مهمان پذیر ها و هتل ها.
  6. 6- بسیج اساتید تاکید فراوان دارد که مسئولان باید آحاد اقشار جامعه را به خصوص از نظر فرهنگی، جهت مقابله با کرونا  یکسان در نظر بگیرد و از تمام ظرفیت‌های اقتصادی خود به عنوان مرهمی بر زخم مردم آسیب‌دیده استفاده کند. توزیع ماسک رایگان در همین راستا مثمرثمر است.

آرزوی  توفیق برای همه‌ خدمتگزاران ملت سرافراز ایران

 

         24 آبان ماه 1399

نهضت استادی بسیج استان اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.