سیزدهم آبان، نمادی از یک تلاش تاریخی و تکرار شونده برای استقلال و عزت ایران است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ به مناسبت سیزدهم آبان مطرح شد:

سیزدهم آبان، نمادی از یک تلاش تاریخی و تکرار شونده برای استقلال و عزت ایران است

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ به مناسبت سیزدهم آبان در بیانیه‌ای عنوان کرد: سیزدهم آبان، نمادی از یک تلاش تاریخی و تکرار شونده برای استقلال و عزت ایران است، بزرگ نگاه داشتن آن، به نوعی روایت رشادت‌ها و شجاعت‌ها در این مسیر و در مقیاس مردم شریف ایران است.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج دانشگاه‌های تهران بزرگ، در متن این بیانیه  آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تجربه تاریخی ملت ایران در مقابله با قدرت‌های استکباری و استعماری، فراز و نشیب‌های گوناگونی به خود دیده و عبرت‌های ناشی از آن، همواره مقابل دیدگان است. یوم‌الله سیزدهم آبان را می‌توان یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی در برخورد با چنین تفکری دانست که خود را حاکم بر تمام انسان‌ها در چارچوبی سلطه‌گرایانه می‌دانست. سیزدهم آبان، نمادی از یک تلاش تاریخی و تکرار شونده برای استقلال و عزت ایران است. بزرگ نگاه داشتن آن، به نوعی روایت رشادت‌ها و شجاعت‌ها در این مسیر و در مقیاس مردم شریف ایران است. این روز در تاریخ زرین انقلاب اسلامی، یادآور شکسته شدن هیمنه آمریکا ناشی از غلبه عقلانیت ایمانی بر عقلانیت مادی است؛ عقلانیتی ایمانی که با اعتماد به سنن الهی و بی‌توجه به تهدیدات پوشالی دشمنان، دست فتنه‌گر آمریکا را از این مرز و بوم قطع نمود و مردم شریف ایران، هر سال چنین تحول و تطوری را گرامی می‌دارند.

با این حال، حرکت تاریخی مردم ایران در قطع دست اجانب و مقابله با زورگویی‌های آنان، زمانی جلوه مهم‌تری می‌یابد که دانسته شود استقامت و پافشاری مردم ایران بر آرمان‌های خود، بساط ظلم ظالمان را از بین خواهد برد و این امر حتمی و نزدیک است. طبل توخالی سیاست‌های آمریکایی در مناطق مختلف از جمله جهان اسلام در کنار مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که از درون بر آنان فشار می‌آورد، زمان افول قدرت آمریکایی را نزدیک‌تر از هر زمان دیگری کرده است. عصبانیت و فشارهای فراوان سیاسی-اقتصادی دولت متخاصم ایالات متحده بر جمهوری اسلامی ایران نیز گویای همین مطلب است که آن‌ها در سراشیبی سقوط، به هر آن‌چه امکان دارد دست اندازی میکنند و در مسیر دشمنی، تفاوت چندانی میان گروه‌های حاکم بر جامعه آمریکا نیست.

در این شرایط، جناح مؤمن و انقلابی فعال در بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، ضمن تجدید میثاق با ارزش‌های استکبارستیزانه انقلاب اسلامی و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اعلام می‌دارد تمام تلاش خود را جهت به زانو درآوردن دشمنان استکباری و در رأس آنان آمریکا انجام خواهد داد. امروز، ترجمه میدانی و عملیاتی شعار «مرگ بر آمریکا»، کمک به تقویت استحکام درونی قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و قطع وابستگی‌های بیرونی است که با فعالیت مضاعف و جهادی دلسوزان نظام، ممکن و انجام‌پذیر خواهد شد. به امید روزی که عالم، شاهد اراده الهی در حاکمیت مستضعفین و قطع حاکمیت مستکبران باشد ان‌شاءالله...

 

والسلام علیکم

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.