خوشه چینی از جنگ های شناختی هدف اصلی دشمن در مقطع کنونی است

asatid

خوشه چینی از جنگ های شناختی هدف اصلی دشمن در مقطع کنونی است

گرانیگاه برنامه‌های دشمن بر جنگ‌های شناختی و عاطفی استوار است که تنها راه مقابله با آن روشنگری و تبیین صحیح مسائل و رخدادهاست.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج ایران (ناب)، معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور در تبیین مسائل داخلی و منطقه‌ای اخیر، عنوان کرد: اگر چه اقدامات شتاب زده رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات این کشور در قالب جنگ‌های هیبریدی قابل تحلیل و تفسیر می باشند اما گرانیگاه برنامه‌های دشمن بر جنگ‌های شناختی و عاطفی استوار است که تنها راه مقابله با آن روشنگری و تبیین صحیح مسائل و رخدادهاست.

دکتر عبداللهی‌­فر در بیان مهمترین نمونه‌های خطای محاسباتی برخی از مردم، جوانان و حتی نخبگان و مسئولان به مناقشه قراباغ در مرزهای شمال کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: در مناقشه‌­ای که توسط بازیگران خارجی و با حضور نیروهای تکفیری شکل گرفته و می‌تواند توطئه بزرگی را رقم بزند، عده ای از هموطنان ما تحت تأثیر فضای رسانه‌ای دشمن پا به خیابان نهاده و خواستار ورود کشورمان به نفع یکی از دو طرف ماجرا می شوند. چراکه ظاهر ماجرا این است که یک طرف، کشوری مسلمان و اغلب شیعی با قومیت آذری قرار دارد و طرف دیگر آن ارمنستان قرار دارد. این در حالیست که کشور ترکیه با ظاهرسازی افکار پلیدی در احیای نوعثمانی و کشاندن تروریست‌های سوریه به مرزهای کشورمان دارد و این اقدام برگ برنده ای برای ترامپ به حساب می آید.

وی در این نشست که به صورت وبینار و از طریق فضای مجازی برگزار شده بود به مسائل داخلی و وضعیت اقتصادی کشورمان اشاره کرد و گفت: مصداق داخلی اشتباه محاسباتی و خطای تحلیلی به وضوح در رفتار برخی از اقشار و اظهارات عده‌ای از مدیران و چهره‌های سیاسی دیده می‌­شود که بدون توجه به نقش دشمن در جنگ ارزی و تلاش برای افزایش قیمت دلار از یک طرف در صف خرید دلار دیده می شوند و در طمع سود آوری شخصی چشم انتظار روند افزایش قیمت دلار و به تبع آن سایر کالا های مورد نیاز مردم هستند و از طرف دیگر برای استیضاح و یا استعفای دولت فشار می آورند.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان در خاتمه این مراسم، ضمن تشکر از زحمات دکتر نجاتی رئیس مرکز بسیج اساتید استان قزوین برای بر گزاری این نشست و نیز همه اساتیدی که به بیان دغدغه‌های خود پرداختند، بر رسالت همه دلسوزان و نیروهای مدافع جبهه حق بویژه اساتید بسیجی تأکید کرده و گفت: امروز دشمن در وضعیت به شدت نابسامانی بسر می‌برد که قاطعانه می‌توان گفت به لحاظ حیثیتی و حکمرانی تراز بشر قرن 21 فرو پاشیده و نباید اجازه داد چنین دشمنی با استفاده از هنرهای رسانه ای و شگردهای تبلیغاتی خود ملت بزرگ ایران را که در آستانه فتح قله‌های بزرگی قرار دارند را دچار ضعف و تردید نماید. 

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.