برنامه‌‎ریزی دیدار مستمر با خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس

asatid

برنامه‌‎ریزی دیدار مستمر با خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس

دکتر مرادزاده معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در جلسه دیروز شورای معاونت بر ضرورت و اولویت دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج ایران (ناب)، دکتر علی مرادزاده معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، در نشست دیروز شورای معاونت فرهنگی و اجتماعی ضمن بیان سخن مقام معظم رهبری در سیزدهم تیرماه 90 در خصوص تکریم خانواده شهدا، بیان کرد: امام خامنه ای فرمودند به خانواده شهدایتان رسیدگی کنید، رسیدگی هم مهمترین و بهترینش عبارت است از تلطف و احوالپرسی و خبرگیری همه اش کمک نیست، خیلی‌ها هم به کمک احتیاج ندارند، اما به محبت و ملاطفت و همراهی و همدلی احتیاج دارند. 
وی در ادامه بر ضرورت و اولویت دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی مستمر برای دیدار صمیمی با خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس شده و عنوان کرد: این دیدارها هم برای دیدار کننده و هم برای دیدار شونده برکات معنوی فراوانی دارد ضمن آنکه وظیفه ما دیدار با این خانواده است.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.