تقدس خمیرمایه تمام ادیان اعم از الهی و بشری است

asatid

تقدس خمیرمایه تمام ادیان اعم از الهی و بشری است


کانون نهضت استادی بسیج دانشگاه‌های شهرستان خوی در پی اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی استان آذربایجان غربی، در متن بیانیه کانون نهضت استادی بسیج دانشگاه‌های شهرستان خوی در پی اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با نزدیک شدن به سالگرد خیمه شب بازی یازده سپتامبر 2001 که با انگیزه سیاه نمایی چهره رحمانی اسلام و پیامبر گرامی آن به روی صحنه رفت، مسلمین جهان حوادث سیاسی و اجتماعی پیرامون خود را به دقت باید رصد کنند و با بازخوردی مناسب، اولا باعث رفع فتنه‌های احتمالی از ممالک اسلامی باشند و ثانیا با یک رزمایش اعتقادی معرفتی اقدام به انزجار از توهین و تمسخر به مبانی تقدس عالم اسلام از جمله قرآن و پیامبر اسلام کنند و بیداری اسلامی را به رخ سردمداران غربی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست بکشند تا آنجا که حساب کار دست تازه واردهای سیاسی مانند مکرون باشد.
اعلان موضع حکیمانه ولی امر مسلمین جهان در مراقبت جامعه اسلامی از عدم انصراف ذهنی از سیاست‌های شوم آمریکا و اسرائیل در غرب آسیا مبنی بر ایجاد و تشدید ناآرامی‌های مذهبی را شاید بتوان اصلی‌ترین خروجی اتاق فکر کهنه کاران سیاست غرب در شرایط حال حاضر دانست.
بدیهی است که هیچ جریان علمی ضد اسلام غافل از این نکته نیست که (تقدس) خمیرمایه تمام ادیان اعم از الهی و بشری است و هر چالشی برای تقدس زدایی از اصل و فرع دین ، پیروان آن را در شناخت مبانی معرفتی به چالشی مضاعف وادار خواهد کرد.
به نظر می رسد انفجار بندر بیروت و حضور مزدورانه رئیس جمهور فرانسه در این شهر و اظهار بیانات مداخله جویانه در امور لبنان به عنوان یک کشور استراتژیک در غرب آسیا که در دهه‌های اخیر بستر فراز و فرودهای متعدد تاثیر گذار در منطقه بوده است، بخشی از سناریوی(غرب آسیای ثروتمند بی ثبات) باشد که همین هنر پیشه در صحنه ای دیگر از این فیلمنامه به ایفای نقش در دفاع از توهین نشریه ضد مذهبی شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشان اسلام در کشور فرانسه به بهانه دفاع از آزادی بیان و اندیشه می پردازد.

این حرکات مذبوحانه در ادامه خیمه شب بازی یازده سپتامبر 2001، عروسک‌گردانی دیگری برای مشغول کردن اذهان مسلمین به جریان‌های داعشی‌گری و دمیدن در آتش افراطی‌گری و در نهایت القاء اسلام هراسی به جهانیان از جانب سیاستمداران ریا کار غرب است که لازمه آن در حال حاضر خروج از زمین بازی دشمن و هوشیاری مضاعف به سفارش ولی امر مسلمین جهان و وارد کردن ضربه سهمگین بهنگام بر پیکر پوسیده تمدن دین ستیز غرب است.
کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان خوی انزجار خود را در قبال توهین به وجود نورانی حضرت خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) از طرف نشریه معلوم الحال فرانسوی شارلی ابدو اعلام می دارد و منتظر برخورد شایسته و غیر انفعالی مسئولین امر در سطوح عالی خواهد ماند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان خوی(استان آذربایجان غربی)

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.